Revista mèdica certificada per WMA, ACSA, HON.
Política de privadesa
0
Menú

Política de privadesa

Última actualització: 11/03/2021

Aquesta Política de Privacitat té per objecte donar a conèixer la manera en què recaptem, tractem i protegim les dades personals que Vostè com a Usuari ens ha facilitat, per mitjà de la nostra pàgina web o blog (d'ara endavant Lloc web) i decideixi lliurement si desitja que els tractem.

Dades del Responsable

  • Identitat-Entitat: DCIP CONSULTING SOLUTIONS, S.L.
  • CIF: B53853461
  • Adreça postal: Carrer Barraix 31, 46015 València (Espanya).
  • Telèfon: +34 963 498 949
  • Correu electrònic: info@dcip.es
  • Objecte social: Consultoria.
  • Lloc web: https://invitra.cat/
  • Dades registrals: Registre Mercantil d'Alacant, Tom 2763, Foli 110, Llibre 0, Secció 8, Fulla A 82733.

Delegat de Protecció de Dades

La nostra entitat ha designat un Delegat de Protecció de Dades al qual pot dirigir els seus dubtes o reclamacions, sobre el tractament de les seves dades personals.
Pot contactar-li per aquests mitjans:

Tractament de dades personals

Les dades personals que ens ha facilitat com a Usuari de la nostra web, seran tractats de manera confidencial i quedaran incorporats a la corresponent activitat de tractament titularitat de la nostra entitat.

Sol·licitem només aquelles dades imprescindibles per a atendre la seva sol·licitud o mantenir la relació amb la seva persona en qualitat d'Usuari.

Encara que si fa ús dels nostres Formularis d'informes personalitzats, l'informem que li sol·licitarem dades personals considerades de categoria especial, (sexe de la teva parella o relacionats amb la teva salut), amb l'única finalitat d'atendre la seva sol·licitud d'informació del tractament triat, perquè siguin tractats pels professionals mèdics. Només utilitzarem aquestes dades, si ho ha autoritzat prèvia i expressament.

Finalitat

Les seves dades personals seran tractats amb l'única finalitat d'atendre les seves sol·licituds, ja sigui client, proveïdor, usuari de la nostra web o sol·licitant d'ocupació.

No enviem publicitat sense el consentiment previ de l'usuari.

Legitimació

El tractament de les seves dades es realitza amb les següents bases:

  • La sol·licitud d'informació o sol·licitud d'ocupació.
  • El consentiment lliure, específic, informat i inequívoc, ja que l'informem de la present política de privacitat, que després de la lectura d'aquesta i d'estar conforme, pot acceptar mitjançant la marcació de les caselles disposades a aquest efecte.

En qualsevol moment pot canviar d'opinió i retirar el seu consentiment.

En el cas que l'usuari sigui menor de 14 anys o incapacitat, serà necessari comptar amb el consentiment dels pares, tutors o representant legal, per a tractar les dades de l'usuari. L'usuari és l'únic responsable de la veracitat de les dades que ens remet.

Mesures de Seguretat

La nostra entitat ha implantat totes les mesures tècniques i organitzatives necessàries per a protegir les dades personals tractats, evitant la seva pèrdua, robatori o ús no autoritzat. Les seves dades són tractades per professionals i empleats que han estat degudament informats i sensibilitzats sobre la importància de la seva privacitat.

Aquestes mesures són verificades periòdicament en els nostres controls interns de compliment i auditories externes.

Té tota la informació sobre la seguretat de les nostres instal·lacions i seguretat informàtica, en el següent enllaç: Política de seguretat informàtica i control en les instal·lacions.

Conservació de dades

Les dades personals proporcionades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es recapten i per a determinar les possibles responsabilitats que es poguessin derivar de la finalitat.

En el cas de sol·licituds d'ocupació, es conservaran durant el termini màxim d'1 any o fins que l'interessat ens sol·liciti suprimir les seves dades.

Drets dels interessats

Vostè té dret a conèixer si la nostra entitat està tractant les seves dades personals; per tant, té dret a accedir a les seves dades, rectificar-los si són inexactes o sol·licitar la seva supressió quan les dades ja no siguin necessaris.

També pot exercir el seu dret de limitació o portabilitat si així ho estima convenient i per a això pot realitzar-ho per escrit mitjançant correu electrònic a info@businessadapter.es , adjuntant còpia del seu DNI per a identificar-li. A continuació li facilitem els formularis per a exercir aquests drets:

Si desitja traslladar algun suggeriment o consulta sobre el tractament de les seves dades, pot contactar amb el nostre delegat de protecció de dades:

Si qui desitja exercir els seus drets és menor de 14 anys o incapacitat, podrà exercir-los a través dels seus pares, tutors o representant legal.

Si vol realitzar una reclamació per entendre que els seus drets han estat vulnerats, pot fer-ho davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, C/ Jorge Juan, 6, 28001 Madrid o en www.aepd.es.

Elaboració de perfils

No elaborem perfils utilitzant les seves dades personals, però en el cas de fer-lo se l'informarà i sol·licitarà permís per a fer-ho.

De la mateixa manera, té el dret a oposar-se a aquesta mena de tractament en qualsevol moment.

En el cas que sol·liciti un informe personalitzat (https://invitra.cat/informes/), usarem les seves dades per a facilitar-li la informació sol·licitada i ajuda informativa gratuïta dels tractaments que ens indiqui, així com la relació de clíniques de reproducció assistida amb una anàlisi basada en els nostres criteris de qualitat. A més, en l'informe personalitzat s'introdueixen alguns consells i dubtes més freqüents que tenen els usuaris abans de visitar qualsevol clínica de fertilitat.

DCIP CONSULTING SOLUTIONS, S.L (inviTRA) és una revista mèdica informativa que es limita a informar l'usuari de manera gratuïta sobre la base de les preferències indicades en l'informe sol·licitat.

En cap moment la informació facilitada des de inviTRA reemplaçarà la visita a un metge especialitzat. Per part nostra, no s'ofereix cap servei de pagament ni som una clínica. Aquest és un servei basat en una eina informativa d'ajuda completament gratuïta i no suposa de cap manera un compromís contractual.

L'experiència dels nostres usuaris és un factor molt rellevant en el nostre procés de selecció de les clíniques recomanades i per a mantenir el nostre compromís de qualitat. Per aquest motiu, contactarem amb vostè per als nostres estudis de control de qualitat. La seva experiència ens importa i volem incloure-la en les nostres estadístiques perquè així pugui aportar el seu granet de sorra a aquest projecte.

El proveïdor mèdic pot fer ús de les seves dades per a contactar-li, amb l'únic objectiu d'informar-lo sobre els tractaments seleccionats expressament en el formulari personalitzat o per a concertar una visita informativa si així ho requereix. Així mateix, amb finalitats estadístics, el proveïdor mèdic pot informar a DCIP CONSULTING SOLUTIONS, S.L. sobre el tractament recomanat, la contractació, si n'hi hagués, dels serveis clínics corresponents a l'informe sol·licitat o altres serveis (data de contractació, serveis contractats i data de finalització del servei).

Cessió de dades

Les seves dades personals no se cediran a altres països ni a entitats terceres excepte en els casos que existeixi una obligació legal. Però en cas de ser necessari per a atendre la seva sol·licitud, se li demanarà autorització prèvia i expressa.

En cas de cessions a altres entitats i/o a altres països, l'informem que les seves dades poden ser cedits als proveïdors mèdics encarregats d'informar-lo sobre el servei específic corresponent al tractament que ha sol·licitat.

Atesa la legalitat vigent de cada país, els proveïdors compatibles amb el tractament seleccionat poden estar situats en països diferents d'Espanya. En aquest cas la llista de països serà expressament indicada en el formulari, abans d'emplenar les seves dades i posteriorment en l'informe personalitzat que s'envia via mail. Per tant, les seves dades podran ser cedits a aquests proveïdors mèdics situats en aquests països, però només amb el seu consentiment.

L'informem que si utilitza els nostres formularis d'informes personalitzats, li sol·licitarem dades personals considerades de categoria especial, (sexe de la teva parella o relacionats amb la teva salut), amb l'única finalitat d'atendre la teva sol·licitud d'informació del tractament triat, podent ser necessari cedir aquestes dades als proveïdors mèdics citats, perquè puguin atendre la seva sol·licitud. En qualsevol cas, aquesta cessió només podrà ser autoritzada per vostè i no es realitzarà sense ella.
Neteja Copia el text

Compromís Corporatiu de Protecció De Dades

Àmbit d'aplicació
aquest Compromís serà d'obligat compliment per a tots els departaments, empleats de la nostra entitat i aquells que actuïn en el nostre nom.
Objecte
hem establert uns protocols d'actuació per al tractament de dades personals, d'acord amb el que es disposa en la normativitat espanyola i europea de protecció de dades, de manera que es garanteixi en tot moment la seguretat i confidencialitat d'aquests.
Principis
licitud, Lleialtat, Transparència, Minimització de les dades, Exactitud, Limitació del termini de conservació, Integritat, Confidencialitat i Responsabilitat activa.
Categoria especial de dades
es prohibeix el tractament de dades personals que revelin l'origen ètnic o racial, les opinions polítiques, les conviccions religioses o filosòfiques, l'afiliació sindical, el tractament de dades genètiques o biomètriques, dades relatives a la salut o dades relatives a l'orientació sexual, excepte en les excepcions autoritzades legalment i amb el consentiment previ de l'interessat.
Drets dels interessats
els interessats gaudiran del dret d'accés a les seves dades personals, així com a rectificar-los quan siguin inexactes, suprimir-los quan ja no siguin necessaris o no es desitgi el seu tractament, limitar-los a uns certs tractaments, tenir la possibilitat de rebre les seves dades amb facilitat i en formats estructurats i d'ús comú del responsable, així com que les seves dades siguin utilitzades per a l'elaboració de perfils i oposar-se al tractament en qualsevol moment.
Registre d'Activitats, Avaluació d'Impacte i Mesures de Seguretat
la nostra entitat durà a terme un registre de les activitats de tractament i analitzarà els fins del tractament, categories dels interessats i de dades, destinataris, transferències internacionals terminis de conservació, etc., per a avaluar els regs del tractament i implantar les mesures de seguretat necessàries per a salvaguardar les dades personals sota els principis de confidencialitat i secret. Així mateix, hem analitzat la necessitat de designar un Delegat de Protecció de Dades, establint en cas de ser necessari, que la persona designada per a aquest lloc complirà amb els coneixements i experiència suficients atenent el que s'estableix en la normativa vigent.
Control
hem contractat els serveis d'una consultora externa, perquè dugui a terme una auditoria periòdica que avaluï el compliment d'aquest compromís i totes les obligacions legals en aquesta matèria.