- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
- 4.1.
- 4.2.
- 4.3.
- 4.4.
- 4.5.
- 4.6.
- 4.7.
- 4.8.
- 4.9.
- 5.
- 5.1.
- 5.2.
- 5.3.
- 5.4.
- 5.5.
- 5.6.
- 5.7.
- 5.8.
- 5.9.
- 6.
- 7.
- 8.
- 9.
- 10.
- 11.
- 12.
- 12.1.
- 12.2.
- 12.3.
- 12.4.
- 12.5.
- 12.6.
- 12.7.
- 12.8.
- 13.
- 13.1.
- 13.2.
- 13.3.
- 13.4.
- 13.5.
- 13.6.
- 13.7.
- 13.8.
- 13.9.
Objecte
Aquesta Política de Privacitat té per objecte donar a conèixer a les persones (d'ara endavant, usuaris o interessats) que visitin la nostra pàgina Web (d'ara endavant, pàgina web, lloc web o la web), la manera en què recaptem, tractem i protegim les dades personals que decideixi facilitar-nos per qualsevol mitjà (formularis, correus electrònics, telèfon, contractes, etc.) i després de la seva lectura, decideixi lliurement si desitja que els tractem. Addicionalment, servirà per a ampliar la informació que prèviament li hem proporcionat als interessats, en les clàusules informatives disposades en els processos de recollida de les seves dades personals.
Així mateix, aquesta política pretén complir amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (d'ara endavant RGPD) i a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals (d'ara endavant, LOPDGDD).
Qui és el responsable del tractament de les seves dades personals?
- Identitat-Entitat: EUREKA FERTILITY SL
- CIF: B16978264
- Adreça postal: Safor 12, pt 106 46015, Valencia (Espanya)
- Telèfon: +34 963 498 949
- Correu electrònic : info@eurekafertility.com
- Objecte social : Mitjà de comunicació especialitzat en medicina reproductiva
- Lloc Web: https://invitra.cat/
- Dades registrals: Inscrita en el Registre Mercantil de València, T 11064, L 8342, F 7, S 8, H V 200845
Com es pot posar en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades?
La nostra entitat ha designat un Delegat de Protecció de Dades davant del Registre General de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, a qui els interessats podran adreçar les seves queixes o dubtes sobre com està tractant les seves dades personals la nostra entitat. Podrà contactar-lo per escrit, indicant el nom de la nostra entitat o nom comercial, seguit de la seva queixa o consulta a:
- BUSINESS ADAPTER, S.L.
- Ronda Guglielmo Marconi, 11, 26, (Parc Tecnològic) 46980 Paterna (València).
- Correu electrònic: info@businessadapter.es (Ref.Eureka) o mitjançant aquest Formulari d'atenció a l'interessat.
Quines dades personals tractarem i com les obtindrem?
Per al desenvolupament de la nostra activitat empresarial, és imprescindible tractar dades personals la recopilació de les quals es pot realitzar per mitjans digitals (ex. correu electrònic, formularis o qüestionaris web), mitjançant complimentació de documents en paper (ex. contractes o formularis) o mitjançant converses presencials o telefòniques, i en qualsevol d’aquests casos les dades seran tractades de manera lleial, lícita i transparent.
Les categories de dades que la nostra entitat tractarà sobre els interessats són:
- Dades identificatives: nom i cognoms, imatge.
- Dades de contacte: telèfon, correu electrònic, adreça postal.
- Dades d’accés: identificadors d’accés remot al nostre lloc web, com a persona registrada (usuari o Nick i contrasenya).
- Dades currículums: formació acadèmica, experiència professional.
- Dades de navegació: anàlisi del temps de permanència al nostre web, pàgines visitades, dades demogràfiques (ex. edat, sexe).
- Dades bancàries: comptes bancàries en cas de donacions.
- Dades comptables: control d’ingressos i despeses, dades de facturació.
- Dades de categoria especial: dades relacionades amb la salut, sexe propi i del de la parella.
- Dades comercials: condicions de subscripció, gestió i historial de pagaments, resultat de contactes (telèfon, correu electrònic, missatgeria i altres canals de comunicació).
- Transacció de béns i serveis: pagaments amb targeta bancària.
Atès l’abast del nostre mitjà de comunicació, si ens sol·licita informació sobre tractaments específics, li demanarem dades de categoria especial (ex. dades relacionades amb la seva salut, el seu sexe i el sexe de la seva parella), imprescindibles per atendre adequadament la seva sol·licitud d’informació i en aquests casos l’informarem adequadament i vostè decidirà si desitja donar-nos el seu consentiment exprés per tractar aquest tipus de dades.
A aquest respecte, l’informem que les dades sol·licitades seran adequades, pertinents, limitades a les estrictament imprescindibles i necessàries, tractades únicament pel personal i/o col·laboradors autoritzats per la nostra entitat, que hauran signat un compromís de confidencialitat i es comprometen a complir amb les normes de seguretat necessàries que garanteixin la confidencialitat, integritat i disponibilitat de les dades tractades i altres requisits legalment establerts al RGPD. Per tant, seran tractades dins de la legalitat.
Les dades que tractarem sempre seran facilitades pel propi interessat i si aquestes són incompletes o incorrectes, no serà possible atendre la seva sol·licitud d’informació o mantenir la relació amb elles.
Les categories de dades que puguem tractar sobre una persona aniran en funció de la relació que mantingui amb la nostra entitat, segons es mostra a continuació:
Usuaris web
Amb el simple fet de visitar el nostre web, se’l considerarà usuari i només si ho autoritza expressament, es podran recopilar dades analítiques (ex. temps de visita o pàgines visitades) fins i tot dades demogràfiques (ex. sexe, edat, país o idioma). Per a més informació, visiteu la nostra Política de Cookies.
Si l’usuari a més interactua al nostre lloc web, podrà assumir els següents rols:
Sol·licitants d’informació
Tant si la informació sol·licitada és telefònica o per escrit (ex. correu electrònic o formularis web), li sol·licitarem i tractarem les seves dades identificatives, de contacte i dades de categoria especial. Disponible més informació a la Política de Sol·licitants d’Informació.
Donants econòmics
Atès que la informació oferida en les nostres pàgines web és gratuïta, disposem d’un apartat per realitzar donatius per als interessats i en aquests casos tractarem dades identificatives, bancàries i comptables.
Participants de fòrums
Si l’usuari s’ha registrat voluntàriament per intervenir en els nostres fòrums, tractarem les seves dades d’accés (usuari o Nick i contrasenya).
Col·laboradors
Es tractaran dades d’identificació, de contacte, currículums, comptables i bancàries. Aquestes dades podran ser tractades durant totes les etapes de la relació.
Usuaris de xarxes socials
Som presents a diferents xarxes socials i podrem tractar dades identificatives, de contacte, comercials i altres dades que l’usuari habiliti perquè siguin visualitzades o compartides amb la resta d’usuaris de la xarxa social, fins i tot dades currículums (ex. LinkedIn). Per a més informació, consulteu la nostra Política de xarxes socials.
Reclamants
Es tractaran dades de caràcter identificatiu, de contacte i informació personal pròpia o de tercers que vulgui fer-nos saber relacionada amb la reclamació que ens remeti.
Subscriptors
En els formularis de subscripció al nostre directori de professionals o clíniques es tractaran dades identificatives, de contacte, d’accés, currículums, bancàries, comercials, de transacció de béns i serveis, que seran proporcionades per la persona interessada en subscriure’s al nostre directori.
Més informació per als interessats
Es posarà a disposició dels interessats la informació legalment establerta a les corresponents clàusules informatives incloses en els diferents mitjans de recollida de dades, de manera que vostè decideixi lliure i expressament si vol que les dades personals sol·licitades siguin tractades per la nostra entitat.
Totes les categories i tipus de dades personals tractades quedaran degudament identificades en les corresponents activitats de tractament de titularitat de la nostra entitat.
Per a què seran tractades les seves dades?
En general, el tractament de dades personals realitzat per la nostra entitat té com a finalitat el compliment i manteniment de la relació amb les persones que ens contactin de manera proactiva mitjançant els nostres formularis web, telefònicament, per correu electrònic o postal, com seria el cas dels sol·licitants d’informació, els usuaris del nostre web/blog o xarxes socials i interessats en general.
Depenent d’aquesta relació, el tractament de les seves dades obeeix a diferents finalitats que, amb caràcter enunciatiu i no limitatiu, detallem a continuació:
Sol·licitants d’informació
Tractarem les seves dades personals per atendre les seves sol·licituds d’informació, per identificar-lo, per assessorar-lo, per comunicar-nos per diferents mitjans amb l’objectiu de proporcionar-li la informació sol·licitada. Disponible més informació a la Política de Sol·licitants d’Informació.
Donants econòmics
Les seves dades seran tractades per a la gestió comptable i de facturació, l’atenció de reclamacions i exercici de drets, així com per altres finalitats a les quals estiguem obligats per donar compliment a aquesta relació, a les lleis a les quals estem subjectes i per complir amb els nostres interessos legítims.
Participants de fòrums
Si s’ha registrat al nostre web, el tractament de les seves dades li permetrà participar en els fòrums oberts i interactuar amb altres persones que també hagin decidit registrar-se, així com eliminar les seves dades quan ho sol·liciti o atendre l’exercici dels seus drets.
Col·laboradors
Les seves dades seran tractades per identificar-lo, acreditar els usuaris mitjançant el detall dels seus coneixements acadèmics i experiència professional, assegurar que l’assessorament rebut és del més alt nivell, permetre respondre consultes dels usuaris, mantenir la relació comercial, realitzar transaccions de béns i serveis, gestionar la comptabilitat, contactar-lo així com per altres finalitats necessàries per complir amb aquesta relació, amb les nostres obligacions legals i interessos legítims.
Usuaris de xarxes socials
Tractarem les seves dades personals per mantenir la relació com a usuaris de la mateixa xarxa social, per identificar-lo, contactar-lo, compartir notícies i altres dades personals que vostè permeti compartir amb la resta d’usuaris de la xarxa social. Per a més informació, consulteu la nostra Política de xarxes socials.
Reclamants
Les dades personals seran tractades per identificar-lo, gestionar la seva reclamació i contactar-lo sobre l’estat d’aquesta, a més de complir amb les nostres obligacions legals i interessos legítims.
Usuaris web
En acceptar la instal·lació de cookies quan visita el nostre web, també es poden tractar dades de qualsevol tipus d’usuari, amb finalitats addicionals (ex. anàlisi de les visites). Per a més informació, visiteu la nostra Política de Cookies.
Subscriptors
Les seves dades seran tractades per crear un perfil per gestionar la seva sol·licitud d’inscripció al nostre directori de professionals / clíniques o per donar-lo de baixa d’aquest, per identificar-lo, complir i mantenir la relació precontractual i contractual incloent l’enviament de comunicacions comercials per diferents mitjans, atendre consultes, realitzar controls de qualitat i estadístiques comercials, la transacció de béns i serveis, la gestió comptable i de facturació, gestió d’incidències, reclamacions i exercici de drets, així com per altres finalitats a les quals estiguem obligats per complir amb aquesta relació, les lleis a les quals estem subjectes o per atendre els nostres interessos legítims.
Més informació per als interessats
Es posarà a disposició dels interessats la informació legalment establerta a les corresponents clàusules informatives incloses en els diferents mitjans de recollida de dades (ex. formularis, locucions, contractes, etc.) i en altres que posarem a la seva disposició (ex. distintius, factures, avisos legals, etc.), de manera que vostè decideixi lliure i expressament si vol que les dades personals sol·licitades siguin tractades per la nostra entitat.
En cas que vostè no faciliti les dades que li sol·licitem o es proporcionin dades incompletes o errònies, no serà possible atendre la seva sol·licitud d’informació o relacionar-nos amb vostè.
Les dades no seran tractades ulteriorment o amb finalitats diferents a les acceptades pels interessats.
Les finalitats que motiven el tractament de dades personals quedaran degudament identificades en les corresponents activitats de tractament de titularitat de la nostra entitat.
Per què tractem les seves dades (legitimació)?
El tractament de les seves dades personals per part de la nostra entitat es realitza amb alguna o diverses de les següents bases legitimadores:
- a. Quan ens ofereix el seu consentiment exprés, lliure, informat i inequívoc, després de ser informat en el moment de recollir les seves dades i de manera més àmplia amb la present política de privacitat, que després de la lectura d’aquesta i d’estar conforme, vostè pot autoritzar voluntàriament el tractament de les seves dades per a un o diversos fins, mitjançant la marcació de les caselles disposades a tal efecte als nostres formularis web o mitjançant la signatura de les clàusules informatives que li proporcionem en cada moment en sol·licitar-li les seves dades personals.
- Per a l’execució d’un contracte en el qual vostè sigui part o ens hagi sol·licitat mesures precontractuals.
- Quan el tractament sigui necessari per al compliment d’una obligació legal aplicable a la nostra entitat.
- Quan el tractament sigui necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits per la nostra entitat o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els drets i llibertats fonamentals de l’interessat. A aquest respecte, informem que la nostra entitat ha realitzat una anàlisi ponderant els nostres interessos legítims amb els drets i llibertats de l’interessat, respectant sempre els seus drets fonamentals.
En cas que l’usuari sigui menor de 14 anys, serà necessari comptar amb el consentiment dels pares, tutors o representant legal per tractar les seves dades. L’usuari és l’únic responsable de la veracitat de les dades que ens remeti.
Conservació de dades
Les dades personals proporcionades es conservaran mentre mantinguem la relació amb vostè i durant el temps necessari per complir amb la finalitat per a la qual s’han recollit les seves dades.
Un cop finalitzada aquesta relació, les mantindrem bloquejades en aquells casos en què sigui necessari conservar-les fins a la prescripció de responsabilitats a efectes exclusius de reclamacions o accions legals, així com per complir amb les nostres obligacions legals, per exemple:
Interessats | Àmbit sectorial | Base legal | Termini de conservació |
---|---|---|---|
Donants econòmics Col·laboradors | Comptabilitat | Art. 30.1 Codi de Comerç | 6 anys a partir de l’últim registre |
Donants econòmics Col·laboradors | Fiscal | Art. 66 Llei General Tributària 58/2003 | Termini general: 4 anys En cas de pèrdues durant l’exercici: 10 anys Factures: 5 anys |
Usuaris web | Ús de cookies | Guia sobre l’ús de cookies de l’AEPD | 24 mesos màxim |
Sol·licitants d’informació | Art. 6.3.b) del RGPD 679/2016 | Es conservaran pel temps estrictament necessari per atendre les consultes i la comptabilització de leads |
Elaboració de perfils
En alguns casos, la sol·licitud d’informació complexa ens obliga a realitzar un perfil del sol·licitant d’aquesta informació, amb la finalitat d’ajustar la informació a la seva situació personal, sexe, etc., i aquest perfil és el que ens permet oferir-li la informació exacta que ens ha sol·licitat.
En aquests casos, l’informarem adequadament i li sol·licitarem el seu consentiment previ i exprés.
Del mateix mode, té el dret d’oposar-se a aquest tipus de tractament en qualsevol moment dirigint-se per escrit a: info@eurekafertility.com
Cessió de dades
Per norma general, la nostra entitat no cedeix dades personals a tercers, tot i que es pot donar el cas que això sigui necessari, per exemple:
Si vostè és un sol·licitant d’informació, depenent del tipus d’informació sol·licitada, les seves dades, incloses les de categoria especial (ex. dades relacionades amb la salut o sexe del sol·licitant i la seva parella) es podran cedir a proveïdors mèdics encarregats d’informar-lo sobre el servei específic corresponent al tractament que ha sol·licitat. Aquestes cessions només s’efectuaran amb el seu consentiment previ i exprés.
D’acord amb la legalitat vigent de cada país, els proveïdors compatibles amb el tractament seleccionat poden estar ubicats en països diferents d’Espanya. En aquest cas, la llista de països serà expressament indicada al formulari, abans de completar les seves dades i posteriorment a l’informe personalitzat que s’envia via correu electrònic. Per tant, les seves dades podran ser cedides a aquests proveïdors mèdics ubicats en aquests països, però només amb el seu consentiment previ i exprés. Més informació a la Política de Sol·licitants d’Informació.
Si vostè ha realitzat una donació econòmica, o és un subscriptor que s’ha adherit al nostre directori de professionals o clíniques, les seves dades personals podran ser cedides a entitats terceres per obligació legal (ex. Agència Tributària), també podran ser cedides a certs proveïdors als quals deleguem algunes de les nostres obligacions (ex. assessors comptables) i en aquests casos s’han compromès mitjançant un contracte d’encarregat del tractament a complir amb les mateixes mesures de seguretat implantades per la nostra entitat, així com a sotmetre’s al deure de secret i confidencialitat sobre les dades personals tractades, entre altres obligacions en matèria de protecció de dades personals.
Transferència internacional de dades
En cas de cessió a entitats terceres ubicades en països fora de l’Espai Econòmic Europeu, l’informarem i sol·licitarem el seu consentiment previ i exprés.
Mesures de Seguretat
La nostra entitat ha implantat totes les mesures tècniques i organitzatives necessàries per protegir les dades personals tractades, evitant-ne la pèrdua, robatori o ús no autoritzat.
Aquestes mesures s’han creat en funció del tipus de dades tractades i les finalitats que motiven aquest tractament. Són verificades periòdicament en els nostres controls interns de compliment de la normativa de protecció de dades personals i mitjançant auditories externes.
Els seus Drets
Vostè, com a titular de les seves dades personals i actuant en nom propi o per mitjà del seu representant legal (ex. menors de 14 anys), pot dirigir-se a la nostra entitat en qualsevol moment i sol·licitar l’exercici dels seus drets en matèria de protecció de dades personals.
Li expliquem quins són aquests drets:
Dret d’Accés
Vostè té dret a conèixer i sol·licitar-nos en qualsevol moment la següent informació:
- Si estem tractant o no les seves dades personals.
- Les finalitats del tractament, així com les categories de dades personals que es tracten.
- L’origen de les seves dades, en cas que no ens les hagués facilitat vostè.
- Els destinataris o categories de destinataris a qui s’han comunicat les seves dades personals, o seran comunicades, incloent, si escau, destinataris en tercers països o organitzacions internacionals.
- Informació sobre les garanties adequades relatives a la transferència de les seves dades a un tercer país o a una organització internacional, si escau.
- El termini previst de conservació, o, si no és possible, els criteris per determinar aquest termini.
- Si existeixen decisions automatitzades, incloent l’elaboració de perfils, informació significativa sobre la lògica aplicada, així com la importància i conseqüències previstes d’aquest tractament.
- Còpia de les seves dades personals que són objecte de tractament.
Dret de Rectificació
Sol·licitar-nos la rectificació de les seves dades personals quan aquestes siguin inexactes, així com completar-les quan estiguin incompletes.
Dret d’Oposició
Vostè pot oposar-se a què tractem les seves dades quan aquestes siguin incorrectes o ja no sigui necessari el seu tractament.
En el cas que vostè actuï com a denunciat o persona afectada per una denúncia en el marc de la Llei 2/2023, no podrà exercir el dret d’oposició, ja que es presumeix (sota prova en contrari) que existeixen motius que legitimen el tractament de les seves dades personals, d’acord amb el que disposa l’article 31.4 de la Llei.
Dret de Supressió
Sol·licitar-nos que les seves dades siguin eliminades, per alguna de les següents causes:
- Les seves dades ja no són necessàries per als fins per als quals van ser recollides o tractades.
- Vostè no ha donat el consentiment per al tractament de les seves dades.
- Quan hagi exercit el dret d’oposició.
- Quan les dades hagin estat tractades il·legalment.
- Quan les dades hagin de ser suprimides per complir una obligació legal.
Dret a la Limitació del tractament
Podrà sol·licitar-nos exercir aquest dret quan es doni algun o diversos d’aquests supòsits:
- Quan vostè impugni l’exactitud de les seves dades, durant un termini que permeti al responsable verificar-ne l’exactitud.
- Quan el tractament sigui il·legal i vostè s’oposi a la supressió de les seves dades i sol·liciti en lloc d’això la limitació del seu ús.
- Quan ja no es necessitin les dades per als fins del tractament, però l’interessat les necessiti per a la formulació, l’exercici o la defensa de reclamacions.
- Quan vostè s’hagi oposat al tractament en virtut de l’article 21, apartat 1, mentre es verifica si els motius legítims del responsable prevalen sobre els de l’interessat.
Dret de Portabilitat
Es refereix al dret a obtenir les dades relacionades amb vostè, en un format estructurat, d’ús comú i lectura mecànica, així com transmetre-les a un altre responsable per al seu posterior tractament.
Dret a no ser objecte de decisions automatitzades
Dret a no ser objecte d’una decisió basada únicament en el tractament automatitzat, inclosa l’elaboració de perfils, que produeixi efectes jurídics sobre vostè o l’afecti significativament de manera similar.
Com pot exercir els seus drets
Per exercir qualsevol dels seus drets, haurà de dirigir-se per escrit a EUREKA FERTILITY SL, bé per correu postal a l’adreça: Carrer La Safor 12, pt 106 46015, València (Espanya) o al correu electrònic: info@eurekafertility.com manifestant els drets que desitja exercir. Si actua en representació d’una altra persona, haurà d’acreditar la seva representació.
Si desitja traslladar alguna suggerència o consulta sobre el tractament de les seves dades personals, pot contactar amb el delegat de protecció de dades:
- BUSINESS ADAPTER, S.L.
- Ronda Guglielmo Marconi, 11, 26, (Parc Tecnològic) 46980 Paterna (València).
- Formulari d’atenció a l’interessat
L’informem que vostè té dret a realitzar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades a: C/ Jorge Juan, 6, 28001 Madrid o a www.aepd.es.
Compromís amb la Protecció de dades personals
Objecte i Àmbit d’aplicació
Aquest compromís pretén complir amb la normativa europea i espanyola de protecció de dades i garantia de drets digitals (RGPD i LOPDGDD) i serà obligatori per a tots els departaments i persones treballadores de la nostra entitat, així com per a tercers que actuïn en el nostre nom.
Principis que regeixen el tractament de dades personals
Tractarem les dades personals amb licitud, lleialtat, transparència, minimització de dades, exactitud, limitació del termini de conservació, integritat, confidencialitat i responsabilitat activa. Es prohibeix el tractament de dades de categoria especial, segons disposa l’art. 9 del RGPD i LOPDGDD.
Registre d’Activitats de Tractament
La nostra entitat portarà a terme un registre de les activitats de tractament per avaluar els riscos del tractament i implantar les mesures de seguretat necessàries per garantir la confidencialitat, integritat, disponibilitat i termini de conservació de les dades.
Avaluació d’Impacte
En cada activitat de tractament, s’analitza la necessitat d’elaborar una Avaluació d’Impacte i determinar si existeix un risc pels drets i llibertats dels interessats, amb la finalitat de determinar si cal aplicar mesures tècniques i organitzatives addicionals que garanteixin els seus drets fonamentals.
Mesures de seguretat i violacions de seguretat
S’aplicaran totes les mesures tècniques i organitzatives necessàries per a les dades personals tractades. En cas que es produeixi una violació de seguretat, s’aplicarà el Protocol d’Actuació davant Violacions de Seguretat, dissenyat a tal efecte.
Drets de protecció de dades
La nostra entitat atendrà i respondrà amb la major rapidesa i diligència possible, les sol·licituds d’exercici de drets o la informació sobre la vulneració d’aquests.
Garantia dels drets digitals en l’àmbit laboral
S’aprovaran polítiques que garanteixin els drets digitals de les persones treballadores i se’ls informarà convenientment. Aquestes potenciaran el dret a la conciliació de l’activitat laboral amb la vida personal i familiar; així mateix, es garantirà el dret a la informació i a la seva intimitat. La nostra entitat podrà exercir el control sobre el desenvolupament de les funcions laborals, amb els límits establerts a l’art. 20.3 de l’Estatut dels Treballadors.
Formació
Es formarà totes les persones treballadores necessàries, tant en matèria de protecció de dades com sobre els seus drets digitals en l’àmbit laboral.
Control
Comptem amb consultors externs que ens assessoren i auditen, amb la finalitat de complir amb el RGPD i la LOPDGDD.