Revista mèdica certificada per WMA, ACSA, HON.
Política de publicitat
14
0

Política de publicitat

Última actualització: 28/10/2020

Control de qualitat publicitària

Si bé la publicitat a Espanya està regida per la Llei 34/1988, d'11 de novembre, General de Publicitat, des de inviTRA, considerem que el nostre compromís amb els pacients i la transparència ens obliga a aplicar uns criteris addicionals als establerts per llei. Per aquest motiu exposem les nostres polítiques de publicitat.

Informació no afectada per la publicitat

No depenem de cap empresa. inviTRA és una entitat completament independent i imparcial.

Cap anunciant, col·laborador o empresa pot oferir o promoure els seus serveis o productes fora de l'espai designat correctament com a “Publicitat”. Per tant no està permès influir en la informació dels articles i/o en la línia editorial. Aquest factor és crucial perquè la nostra línia editorial pugui ser rigorosa i imparcial.

Publicitat en bàners

En cap cas es permetrà publicitat que anunciï:

  • Tractaments miraculosos o que puguin ser considerats fraudulents
  • Medicaments o productes de fertilitat que no compleixin la normativa
  • Contingut ofensiu o discriminatori

Etiquetatge dels bàners publicitaris

Quan es llanci un bàner publicitari o publicitat de Google, es distingirà del contingut mitjançant la paraula “Publicitat” i/o “Anuncis Google”.

Ubicació dels espais publicitaris

Quan hi ha una campanya de bàners activa, aquesta estarà etiquetada amb la paraula “Publicitat” i apareixerà presentada en dos formats:

  • Entorn: format publicitari que embolica l'entorn extern no usat de la web amb informació de l'anunciant.
  • Sota post: format publicitari que es publica quan acaben els articles.

Formats i visibilitat

Un anunciant pot contractar publicitat en inviTRA de diferents formes:

Directori i visibilitat de les clíniques en els llistats

Les clíniques publicades en el directori de clíniques o els informes poden millorar la visibilitat de la seva clínica en aquests llistats de les següents formes:

  • Aparèixer més amunt en la llista de clíniques a la seva regió
  • Afegir més vídeos de les seves instal·lacions
  • Incrementar la quantitat de fotos a mostrar
  • Incrementar la quantitat de paràmetres analitzats que es visualitzen en el llistat
  • Incloure amb més detall els serveis o tractaments que realitzen

Encara així, això no afecta a l'anàlisi realitzada en la fitxa de la clínica, el qual és realitzat pels nostres analistes de manera independent i imparcial sobre la base dels nostres criteris de qualitat editorial. Per tant, no poden afegir a la fitxa de la clínica informació no contrastada o verificada per la nostra anàlisi.